Im back in the skogsmullething

Har inte bloggat på flera dagar eftersom att bredbandet inte funkat och ja har inte haft tålamod med modem, spec inte när tjejerna varit här.

vi har haft himla kul, lite rastlös vissa gången åxå, jag har varit vääldigt arg a few times åxå men i det stora hela har iallfall jag haft kul =)

har ca 200 bilder på min dator nu, massa roligt.


Idag var jag o elina i åre o skulle åka skidor.
Gick upp 7.25!
Bussen var sen, kom upp till VM6:an runt 8.55.

Vädret sög, så tokigt dåligt plus att Elinas liftkort inte funka så vi satt i värmestugan i typ 7 år innan vi fick skjuts med Robban hem.
Skönt å va hemma.

Ska till tandläkarn sen o laga hål.
Suck, önskar att ja kunde få ligga i soffan o sova fram till OC börjar sen ikväll..

Såg 3 avsnitt inatt..
Det är som en alkis, om man klarar sig att hålla sig borta från det en viss period känns det bättre, men när man sedan får dricka (i mitt fall: se) mer vill man bara ha mer o mer.

Suck..

Nu har ja lovat mamma att gå ut med Lilleman, bäst o göra så.

Kommer säkert lite bilder från tjejerna sen =)





"Men gud va roligt, åker ni sånna här typ varje dag?
*tystnad*
Men guud de gör ni!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback