Jalla Jalla bjud mig på en fralla

Musik Direkt i helgen hade världens största tönt som konfrancier.
"Jalla Jalla bjud mig på en fralla" och "peka på guud, peka på guud" va inga av mina favoriter precis..

Men men, mkt trevligare kväll ikväll än igår.
Mli tkt dock att de va bättre drag igår men ja kan tyvärr inte hålla med, dock var ja inte på "hänga med i draget-humör" igår heller.

Så, imorgon sista dagen kvar här uppe för den här gången.
Ska bli skönt att komma ner igen, samtidigt har ja lite dåligt samvete för allt jag inte hunnit gjort den här veckan. Förstår inte vad jag egentligen har gjort som tagit sån tid:P

Haft väldigt kul o hunnit med mkt, fast lite om någon förstår hur jag menar ;)



"Aha, så de är här Starkman sitter o käkar frukost varje morgon?
-Vaddå? Syns det??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback