Jämtland

Jag längtar hem.

Helst vill jag har sommar, att det ska vara Yran och underbart väder.
Hade även gärna befunnit mig i skidbacken under toppen förhållanden.
Jag vill göra nått o nu känns det som de sakerna finns hemma.

Sommaren kommer bli toppen, det är jag säker på.
Bra att ha något att se fram emot när det känns lite tungt.

Finns en del faktiskt.
Först o främst sportlovet (5 dagar kvar), Athen med klassen, solen o värmen kommer tillbaka, Yran, jag, Mli & Vincent, gärna i nedförsbackar, heta som få, till en himla bra låt på bergsprängaren som är fastlindad på packboxen! För att inte glömma bort soffan och Donkenfrukostar.

Kommer bli hett! ;)



Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

Låter UNDERBART!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback