Medborgarplatsen, 30 000 pers

Ville verkligen åka idag, Skutt ville verkligen ha sina skor.
Men tillsist kom vi till Stockholm, söder och Medborgarplatsen.
Så stort, otroligt mkt folk, enligt aftonbladet ca 30 000 pers.

Tre Kronor kom runt 17.30 vi stod lite på kanten så stämningen hos oss var nog inte lika het som inne framför scen längst fram, trots Skutt, Jenn o mina försöka att få med folket ;)



mbp
bild: expressen:se


Dom filmade Henke jättemkt på den stora skärmen, väldigt bra tycker jag =)
Han gjorde även ett väldigt stiligt dansnr, vilket inte Foppa kunde bjuda på.
Har hört att jag har fått konkurrens i matchen om att bli Fru Lundqvist, men jag & Henke har ju som sagt mkt mer gemensamt, så att säga Åregi. ;)

aaaw
bild: aftonbladet.se


Han är het Henke, aaw... =)


Är superglad att vi åkte iaf tjejer :)




"Jag skulle ju lixom visa att de var jaag som bestämde"

Kommentarer
Postat av: Jenn OS GULD!!

"Jag skulle ju liksom visa att det var jag som bestämmer, så jag gav han minsta muggen!" - joss

"Jossan, den var jätte stor" -mallan

"okej, men jag gav han ialla fall en med nalle puh!" - joss

:D haha, faan va glá jag är att vi åkte :D..
LöVhE Yah Biatch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback