Nattpanik

Jag kollade på Sex & the city igår. Halva iallafall.
Sen somnade jag för att vakna kl 4 till ljud och skrik på tvn, där nån ambulans var inblandad och plogbilen som körde vid huset mittemot.
Kl 4?

Somnade dock om på 2 sek efter jag stängt av tvn, vaknade dock runt 8 igeen.
Flera galna sjuksystrar och läkare som var helt psycho jagade mig genom ett sjukhus och jag tog mig inte ut.
I min dröm alltså.
Undrar om det har nått med henne att göra?

Måste gå och göra mig iordning för skolan nu.
Idag ska jag vara aktiv på matten, var faktiskt det igår åxå men då hann jag bara med inlämningsuppgiften som skulle varit gjord innan lektionen.

Måste fixa provet nästa vecka bättre än de förra.
Frågan är hur jag ska fixa franskan åxå, för den är åxå viktig.

Lär bli plugg i helgen... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback