Nere

Den här veckan har varit ganska seg, känt mig halvförkyld hela veckan och allt har varit "halvdåligt".
Men men, om en vecka är jag hemma. Längtar nu faktiskt, efter att slippa ta hand om mig själv ett tag.
Slippa diska, städa och handla utan koncentrera mig på franskan och vila upp mig lite.

Men men. Kör hårt nästa vecka så får jag slappna av på tåget upp.
Hur troligt det nu blir:P

Ska bli himla kul med tjejerna, problemet blir hur vi ska kunnas sitta tillsammans under resan upp...
Nlir nog inte så lätt att få 6 pers på samma ställe när bara 2 av oss har biljett brevid varandra.
Men de löser sig nog.

Tänkte laga riktig mat ikväll, har inte orkat göra det på hela veckan.
Riktigt dåligt faktiskt, men... ska försöka ikväll iaf.

Ska börja på Balanze nästa vecke åxå! :D
Om jag hinner :P
Eller jag ska ta mig till ett boxpass iallafall.
Mer än så lovar jag inte.
:)
Ska bli skönt att komma igång

Nu ska ja ringa mamma, hon ringde förut på skolan.
Hon förstår aldrig att man faktiskt inte bör prata i telefon på lektionerna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback