SÅ GLAD

Nu är det sportlov för min del!
Hilma mkt "blandade känslor", mest tokigt glad faktiskt.
Men ja kan fortfarande in glömma gårdagen och sen har ja massa städning o disk kvar.

Men men... försöker se det positiva som är väldigt mkt nu faktiskt!

Glad: Matten gick mkt bättre än jag trodde, blir riktigt arg om jag inte får vg på det faktiskt, tkr det kändes så pass bra. Vi måste va smartare än EU

Gladare: Sverige & Anna Carin tog silver i skidskyttet idag, medaljerna börjar komma nu =)

Gladast: Jag kommer till 98% fixa franskaprovet! Efter "första delen" igår hade jag 61p och godkänt är 64, då hade jag både läsförståelse & en lägenhetsbeskrivning kvar, där var det ytterligar 34 p att plocka. Så det är ju katastrof om jag inte lyckas få ihop 3 p till =D


Nu ska jag sätta på lite bra musik, sen ska ja börja göra det äckliga köket mindre äckligt.

Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

Ja, Nu är det LOV!!! Yääe! Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback