Sin City

Har precis kollat på Sin City med Mli o Elina.
Himla udda film men den var jätte tuff faktiskt.
Efter sista scenen vände sig dock både jag o mli mot varandra o fatta ingenting, men efter att ha kollat på den allra första en gång till s¨tror iallafall jag att jag förtstod, lite iallafall..

Blir troligtvis Åre imorgon, hoppas på bra väder. skulle bli det tror ja...
Slipper åka det übertidiga bussen åxå så de är jätteskönt :D


Nu ska ja sova, sova, sova.

Har kommit idag kommit från till hur mkt lottoreklamen fortfarande äger.
Heeeej då!


"Men, fan va dåligt, de är ju bara tre lappar"

Kommentarer
Postat av: Benn ifer

way, jag skulle vilja se sin city! fast det lät ju inte som om du gav den ditt bästa omdömme :P.. Ha det kul i åre/östersund elr vart du än ska ;).. Jag ska ta Id kort..:S.. puss puss hej!

ps: jag fick just veta att en kompis till mig är med i wholegrain reklamen :o måste kolla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback