Solen går upp...

Solen går upp...
bilder: storsjoyran.se



Sommaren, vad jag längtar till den varma sköna sommaren
Yran, mli o jag o yran
Winnerbäck
, hoppas Pär kan visa att han har ett gentleman hjärta långt inne nånstans även för sin lillasyster nångång o sova hos Natalia i 2 nätter el nått så kan vi låna hans kommande lägenhet, Winnerbäck.

Hoppas vi får plats ovanpå "törners", som mli sa, sena nätter, vakna kl 4, frukost på donken å sen är de bara ladda om och ut i sommarnatten igen.
Hoppas på vädret från i somras.

Kommer sen glömma Ugglas "bakom mina solglasögon" och "dansar aldrig nykter" (som förövrigt blev en av sommaren låtar för min del), glädjen på Winnerbäck, mli som försvann, alla människor, elinas snubbe, jag som nästa inte kunde en enda text men som hade det underbart ändå, jonna som tog  min kavaj som ja inte fick tillbaka förrän 3 dagar senare, spyor på bussen, virvelvindar, the ark , farmors lägenhet, håkan, sommartoppen , jamtland jamtland jamt o standut, halv lulliga eevert ljudbeg evåran president, karuseller....
jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.

glädje


Vill ha sommar nu
Känns inte som några större grejer kommer hända i sommar, samtidigt inte som det behövs heller.
Sällskapet är de viktigaste.
Toppen av musikberget skulle ju va om vi fick biljetter till robbie.
Skulle va oslagbart

Frågan blir bara hur jag ska finansiera allt...
Jag har ju lite tid att fundera...




Solen går upp över kåk och gränd
Våren är ung och oanvänd
Sången ekar från himmelen sänd
Det är ett stort liv


Min ungdom kommer aldrig igen
Jag har så mycket förstånd att förlora än
Så jag lovar dig inget, min käraste vän
Det är ett kort liv

Kommentarer
Postat av: mli

finanseira? det går ändå, om inte får vi väl planka. :D

2006-02-06 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback