Tårögd Elofsson

Undrar hur många gånger Svt kommer visa klippen från i förmiddags på skidgulden idag?
Än kan jag fortfarande se den känguruhoppande spurten nån gång till ;)

Det roliga när dom visade det precis nu var att man även fick se Per Elofsson i bild undertiden.
Vad arg jag var för fyra år sen, han skulle vinna den tävlingen då, han hade troligen gjort det åxå om inte Johan M hade varit dopad.
Jag har alltid gillat Elofsson och ja tycker verkligen att han åxå borde haft ett OS-guld med sig från Salt Lake för 4 år sedan

Han var tårögd när tjejerna först gick imål, det blev inte bättre när Lind gick i mål 20 min senare.
Synd att Per inte syns i tv han senare under spelen åxå, i spåret alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback