Vilken känguru!

Jag har precis kommit hem, tisdagen var inte så förskräcklig som jag tyckt förut om tisdagarna.
Ganska soft dag trots många lektioner faktiskt.

OS-gulden idag var ju verkligen GULD, säger bara Fredriksson ;)
Satte på tvn nu och det är damhockey, Sverige - Canada åxå.
Vill ju se de åxå ju men ja har ju provet jag måste fixa imorrn.
Sverige ligger efter 1a perioden under med 0-2.

Jaja, ska försöka plugga in lite glosor nu under tiden ja kollar på tv, så får de bli grammatiken ja inte kan sen.
Undrar om det är em bra taktik?

Skalade precis en morot åxå i brist på annat att äta.
BLÄ!
den såg helt ok ut på utsidan så jag började knapra tills ja upptäcker att det inte smakar så bra.
Den va helt brun/grön på hela insidan! Eew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback