Avklarat

Företagsprovet i marknadsföring är klart.
Gick nog helt ok mo man ser till hur lite jag egentligen pluggade. :)

Vi åkte pulka på idrotten idag, jag var totalt genomblöt, eftersom att ja inte hade nån pulka (osm ungefär alla andra i klassen utom 2) fick ja till en början åka "sopkasse" innan madrasser och ett traktordäck plockades fram.

Mina byxor hänger just nu över stången till duschdraperiet i mitt badrum, droppandes. 
Ja o jossan såg ut som två snömonster när vi gick hem från IP ;)

Ikväll måste ja verkligen göra franskan...och engelskan...och matten..
Vad jobbigt det lät...


Kommentarer
Postat av: Dj Yen

Haha synd att jag missade idrotten :(, fast igentligen inte :P för ja såg min tåg kille på tåge ;) WOhO! och nu fick jag även reda på att han var 88:a och kom ifrån mariefred ;) yeah baby!

engelskan har jag helt glömt bort och hade vi matte? :S..

vi får festa så snart nått kul dyker upp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback