Dagens middag

Tänkte till en början vara lat idag och köra färdigmat, hade plockat fram potatisbullarna ur frysen, diskat stekpannan and everything! But! Sen kom jag på mig själv med att, jag ska sluta äta så himla mkt färdiglagad mat så  ändrade mig...
Det blev:

Ris med wokgrönsaker i stark chilisås

Blev riktigt gott! :)

(Tog förövrigt en bild innan jag åt upp allt för att det såg otroligt gott och lyxigt ut på uppläggningen, dock gjorde det sig inte lika bra på bild. Såg snarare ut som.. jag vet inte vad..mindre trevliga saker iaf... :P
Så jag skippar att lägga in den.)



Kommentarer
Postat av: Jenn

Haha jag tycker det är bra av dig gumma

Postat av: mli

hahaha! bästa kommentaren.. ingen färdigmat = wok?

2006-02-01 @ 18:33:08
URL: http://spaces.msn.com/members/mlimlimli/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback