Destination X

Eftersom att jag är en otroligt populär person (huh..?) får jag oväntande telefonsamtal när jag (och alla andra) minst anar det.
Därför är jag just nu påväg till ett hemligt uppdrag till okänd plats (destination x).
 
Jag, har som alla andra superhjältar och populära människor väldigt bråttom när jag gör detta (tro inte att ja sitter ner lugnt o stilla o bloggar, gör detta snabbt med lilltån medans massa andra saker görs i full speed) och det måste packas fort innan min "co-worker" kommer o hämtar upp mig och innan ni vet ordet av har jag lämnat brottsplatsen.


Mammut (bombom)



Kommentarer
Postat av: Dj U love mE Yen / elr bara Jenn

Åh kjell arne sir bobby dj! you must be the most clever person in the world :D'

Jag blir alldeles nyfiken på destination X för jag har verkligen ingen aning om vad det kan vara?! *spelar blåst, men säg inget :P shhh*
Ha!!! hoppas du får det bäst på destination X och hälsar ella så gott från mig ;) oj jag kanske inte får skriva ella? det kanske är väldigt avslöjande så från och med nu skriver jag Sandra! *inte för att jag troligtvis kommer nämna nått mer om sandra, men åhh nu gjorde jag ju det :P*
Vadå christian? :P "jag komemr aldrig mer upprepa det, att du är tjock alltså" HAHA!!!

Jag och Sara ska fika imorgon! haha vi fikar den ända dagen du inte är där, för då är du på destianation X.. Det här påminner lite om det där programmet vi brukar titta på med våran kära Bobbo :D

Aja du har nog tröttnat på att läsa det här nu så.. Im gonna miss you bobby! puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback