Franska

Sitter o pluggar franska ord nu.
Kunde haft roligare, men men..

Jag o Jossan ska snart gå å handla =)
Måndagsshopping ;)
Börjar bli tradition det här :P

Jag håller på å kikar lite på WC (world cup, inte toa Sara ;) ) finalen som ska gå i Åre i mars...
Vill verkligen hem då... tråkigt nog börjar de mitt i veckan men ja tror ja tar ledigt på fredan så får ja se "stor slalomen" på lördan iaf...
De är ju ändå final...Anja kommer säkert inte vinna iaf men, alltid kul när de händer nått där...
Värma upp lite för nästa år åxå.. ;)
 
Skulle kunna åka upp torsda kväll åxå kanske...
Hum... får se hur de där blir.
Tjejerna kanske bokar biljetter imorrn, får se om killarna hänger med..

Som sagt, nu ska Jenn berätta för mig vad som händer med paraply-mannen sen ska ja gå ner till Jossan.

"Dammsugarn' suger ju verkligen!"

Kommentarer
Postat av: Jenn

Och för att göra reklam för min blogg så står hela paraply mannen ner skriven där ;) Haha!

Jag tycker det är sött att du och jossan går och handlar tillsammans :D mammsi och pappsi ute på promenix.. aja nu ska ja läsa alla de där sidorna i europakunskapen.. jag kanske kan återberätta dem sedan? ;) puss puss ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback