Gårdagen

Jossan
.


Gårdagen som sagt, Jennifer o Sara kom inte, jag o Jossan började kolla på White Chicks, ganska kul, sen kom Ojeda o Alex. Dom hade med sig King Kong men ingen av oss kände nog jättemkt för att kolla på en 3 timmars film...
Så vi gick ut ett tag istället. Madrassen vid IP var borta=(
Jossan var hetast för kvällen ;) (se bilden;) )
Näär vi kom hem igen skulle vi kolla på den andra filmen vi hade hyrt, Alla hans ex.
Det va ganska udda o inte speciellt bra alls....
Men men..
När jag skulle hämta chips hände dock en liten olycka...
Vissa skulle kanske kalladet onödigt städande men jag föredrar modern konst! (bild 2)

Måste verkligen se till att plugga företagsekonomi nu...

Agnes video spelas för säkert 23553e gången på ZTV, jag var less på den efter 2a gången...
Hoppas hon är borta snart...

Kommentarer
Postat av: Jossus

Thats HOT! Både pasta-konsten och brillsen! Yäääe! We rule!

2006-01-22 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback