Imonerad

Jag är väldigt imponerad av mig själv just nu faktiskt =)
Jag har hunnit med massor idag!

Otroligt stolt!
Efter skolan gick ja o J som sagt till Balanze, körde allt möjligt där i över en timme tror ja, när ja kom hem gjorde jag god och riktigt tillagad mat (kyckling o ris) innan jag började städa, lägenheten ser inte fördjävlig ut längre! =D
När det sedan var klart gjorde jag min franska läxa o nu tänker ja krypa ner i sängen o äta fruktsalladen jag har gjort!
Har nog aldrig handlat så mkt frukt o nyttigheter som idag, äpplen, apelsiner, bananer, brämhults apelsin jucie och naturell yoghurt. Kommer säkert hinna bli gammalt innan ja ätit upp det..:P

Som sagt, sängen o myspys väntar nu =)

"Bad jävla joke!"

Kommentarer
Postat av: Jenn

OKEJ MEN VAR ÄR Företagarekonomin?! PLUGGA DIN NÖRDIS!!! *igentligen borde dte här medelandet komma fram till mig istället*;) puss

Postat av: hemlig beundrare..

Va duktig du va gummis!!:D:D riktit stolt över dig..;)pussssssssa!

2006-01-31 @ 10:02:19
Postat av: mli

jag antar att du också såg på guldbaggegalan idag.. har dragit det skämtet för mig själv hela dagen.. ;) BAD JÄVLA JOKE! ;)
men du förihelvete, inte hörde jag telefonen ringa! jag var uppe på erikas rum hela kvällen..

2006-01-31 @ 12:53:48
URL: http://spaces.msn.com/members/mlimlimli/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback