Jag är tillbaka

Kom tillbaka till Strängnäs igår
Riktigt skönt

Lägenheten va i stortsett i sin ordning (förstår inte varför alla vill göra om den till en pool bara ;) ), bredbandet funkar utmärkt och jag är själv.
Kylskåpet är tomt dock men de ska ja o "mamma anna-karin" (även kallad Jossan i folkmun) gå med våra inköpslistor ner till "centrum" o handla.

De märks verkligen att ja är tillbaka här nere..
Om våldsmän som misshandlar folk med falukorvar och citat som "Kom han på DIN väg? Jaa, på längdskidor!" verkligen gör att ja känner att jag är hemhemma, eller som jen kom på idag, "Malin phone homehome"
Så gör hur som helst regn i januari och en ytterst seriöst bekännelse av Sara o Jen att jag verkligen känner att jag är här igen. Ja menar. Mörda för makaroner? ;)
Även att stå utanför Jossan å prata i 17 år innan ja går hem efter skolan, få en halv hjärtattack när man upptäcker att tingstu är lite gangsta iaf och andra småsaker är himlans trevligt o jag känner att ja verklig trivs här.
Trots ett rangligt bord, hus utan hiss och äcklig lukt från avloppet (ojeeeda...)

glad att vara tillbaka allihopa =)


"Jag har varit sjuk, jag är inte dum"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback