"Jag har fått en böter till, så vi kör sakta upp idag"

Så, då är jag framme, kan avslöja att jag inte är på ett place som är helt update, nämligen tillbaka i skogarna och modemvärlden tyvärr.

Men men, kom iväg runt 17 igår, trodde att ja skulle slippa prata med M men hon ringde såklart runt halv elva å frågar 700 saker så ja var tvungen att säga som de var:
"Jag kommer hem om en timme, är du vaken?"

Resan gick rätt bra, ganska lite ont om benutrymme men de är jag ju ganska van vid så de va inte "a new thing" så att säga.. ;)
Hans med att säga mkt roligt.
Kajsa-Stina o LeMarc, yeaah :P
Vi skulle köra sakta upp. Det gick väl...sådär:P 
Kom upp på 6 timmar, åt på donken i gävle och stannade på 2 ställen mitt ute i skogarna.  
Gick nog 140 för de mesta, "rally väg erik, rallyväg" = 180 i kringliga skogsvägar fick jag lära mig.

Somnade runt ett, gick upp 8 imorse för att åka till stan, måste va dum i huvet som åker dit o shoppar när jag har bättre möjligheter där nere...hum...

Blev iallafall ett par jeans från Do-it (killen där inne kan sin sak...) och ett brottarlinne från samma ställe.
Nu är jag dock pank.
Men men...

Har även avhandlat 1 av de 2 "to do" här idag.
ICA
Sjukt va litet de här stället är....


Nu vet jag dock inte va ja ska göra... Kolla på film med pappa sen tror ja, förhoppningsvis backen imorrn.
Hoppas på bra väder!


Rallyväg Erik, Rallyväg!




"Tyke gillar käärlek"

Kommentarer
Postat av: .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jag ska skriva vad jag/vi har gjort medans du har varit borta:P

Wow 6 timmar ;) Kul at du köpte jeans!snygga? :D va vad det sara sa?:P
Hur reagerade dina parents på din hemkomst då? ja hörde av jossan att din mamma hade fått höra dte redan :P

Jahg har inte heller nått att göra imorgon :(:S vad jag vet ä'n i alla fall jao jao.. vi hörs baby! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback