Kläder

Jag har tillobörja med haft jättekul i uppsala med elina =)
Vi gick ut å käka på resturang igår, elinas kompisar, mikaela, marit o tove var med. trevligt trevligt

Idag var vi lite på stan, kollade runt lite å jag hittade ett par toksöta skor på rean!
Benvita loafersaktiga nätta små saker, jättesöta o verkade super sköna.
Kostade 150:-, 75% rabatt och jag köpte dom inte.
Jag kan meddela att jag just nu är vääldigt arg och sitter o kollar på vårens skor för att försöka få bort de andra ur minnet. går inte så bra dock, känns som att det är för mkt feta klackar i vår..
Å de känns ju inte rikigt jag.. eller... passande... mig... '

Hittade förövrigt åxå annat fint, koftor som var förkorta i ärmarna, jeans som inte fanns i längd 36 osv.
Men de kändes ändå som lite av min  "glädje för shopping"  som varit borta så länge kom tillbaka =)
Alltid något

Jag har kollat på internet nu på massor av kläder och känner att jag börjar komma tillbaka till "mitt riktiga jag". Har verkligen haft en nollperiod nu i över ett halvår när de gäller kläder.
Så himla tråkigt, men de beror mkt dessa storlekar.
Om de inte vore för kläder skulle ja va hur nöjd som helst med att vaså här lång men...
De ställer till himlans massa problem...=(

Därför, har ja bestämt att jag ska börja designa mina egna kläder. Eller iaf fixa folk som kan göra otroligt heta kläder för oss långa männsikor som de "normala" och korta inte kan ta del av för att de inte sitter lika snyggt på dom.
Min kompanjon Jenn (vice vd på företaget) kom dock med idén att det inte är helt snällt att diskriminera de korta heller, så dom kan åxå få nån kollektion ibland. Men dock inte lika fin som de långas.
Därför...De så kallade "normala" får därför vara de som de inte passar! hahaha
För allmänhetens vetande kan jag meddela att ledningen just nu håller på att fundera ut vad de kommande stjärnmärket ska heta.

Har även infört  "månads fika" idag =) Mkt trevligt
Och för alla som missat det, OC börjar 1 feb :D
Tjohooo


"Vet du att Gustav Vasa kröntes till kung i Sverige?"


Kommentarer
Postat av: Jenn

Right here right now nothing is impossible :D

Vårat klädmärke kommer rocka fett ;) Bra att du hade det kul med elina *uttal som ni gör* :D haha

höres puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback