Marodörtisdag

Jag överlevde marodörtisdagen =D
Imorse under mitt o Jossans sedvanliga "hur nära var det att du sjukanmälde dig imorsesamtal" så kom båda fram till att dagen skulle komma till att bli fördjävlig.
Men eftersom att både hon å jag stod påklädda (jag dessutom i Hennes hus) så pallrade vi oss iväg.

Vi kom i tid till Roberts lektion (wohoo) och sen var de 3 lektioner i rad med språk, först franska (nej, jag gjorde inte läxan igår), sen engelskan innan (glömde visst den åxå) Och efter lunch!
Man är ganska less på D-salen efter dom lektionerna.
Deppritionssalen...

Hur som, historia och eu sen, tur att vissa verkar insatta i politiken (syftar inte på mig själv...), ni fördrev tiden för mig iallafall, sen fick vi bara fylla i en karta över antikens grekland och det gick faktiskt riktigt bra :)


Nu är ja hemma igen, fick paket med lite blandade grejer i idag =)
Nytt bankkort bl.a. :P

Nu ska ja fundera på vad jag ska äta...pasta o köttfärssås kanske?


"Jag bor på Bosses bordell!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback