Nyårafton

Nu har jag precis kommit ut ifrån bastun.
Kom hem mitt på dagen nångång, satte mig då för att bränna en skiva med massa bra musik som ja kunde lyssna på när ja skulle ha lite "pyssla om mig själv så här de första ja gör på året" pyssel.
Är otroligt glad över våran lilla, men varma bastu.
That's hot ;) haha

Är lite trött dock, inte mkt sovit inatt pga av en viss fröken Andersson, men de gör inte så mkt.
Får lägga mig tidigt ikväll å imorrn så är ja nog fit for fight för Åre, backarna o allt de andra på tisda :D

Som sagt-.. inte mkt sova inatt, sammanlagt kanske 2 timmar. yeeay
Somna vid halv sex-sex och vaknade väl runt 8.
Otroligt skönt en dag som denna (känn ironin i min röst), men social som jag är och en evigt trogen kamrat kan jag ju inte låta min mli sitta själv uppe på fönsterbrädan utan nån att prata med.
Jag menar, sova kan vi göra imorgon :D
Halvslumrade lite tillofrån men de blev mindre å mindre och efter att Johan gick runt 9 var jag uppe, hade då nämligen bara en kort stund senare fått jobbet som förste portvakt.
Sen var det bara att vänta till klockan slog 10 så att vi kunde gå till Donken å käka frukost. Härliga tider med Happy Meal o choklad donut :P

Igår trodde jag faktiskt inte att de skulle bli speciellt kul alls.
Men jag hade delvis fel faktiskt

Ibörjan var de inte spec kul alls men.. 
Som vi sa innan, de blir vad vi gör det till, och de blev det verkligen!

Allt började väl egentligen innan vi kom till stan, snyggaste busspåstigningen i krokoms historia inträffade nämligen när ja å mli skulle på bussen.

Sen blev de bara bättre =)
Såsom när alla tjejer gick ut och killarna blev ensamma kvar i lägenheten.
Någon sa "stackars killarna, nu är inga tjejer kvar"
och någon (iiinte jag;) ) säger "Men är inte Björn kvar?"
Bra jobbat...

Sen lyckades även mli hälsa sig själv välkommen på en annan fest genom at tslänga ner deras telefon i en skål med vatten (el nått liknande).
Jag lyckades säga en goof grej nr 2 åxå.
Vi letade efter Lindas kompis Emil och hon beskrev hur han såg ut medan hon prata med honom i telelfon. Jag va helt säker på att ja såg emil  så ja skrek det, "Däääär är han!" ..Näe jag vänder mig om kramar Linda den "riktiga" Emil.
Bra jobbat igen...

Sen hade vi allsång i parken (skansen goodbyeee), töntiga sånger som sthlm i mitt hjärta kan slänga sig i väggen. Riktiga slagdängor är sånna som Bäbä vita lam, blinka lilla stjärna o broder jakob!

Sen hamnade vi på efterfest, helt ok. Kvällens sämsta replik kom iaf då "Om jag skulle börja tugga på dig, skulle ja få diabetes. SÅ söt är du!"
Suck...
Allt avslutades väldigt trevlig med bröderna esnv1 & systrarna flytt på kebabcity med äcklig kebab city.
Gillar inte kebab har ja kommit på

Sen har ni hört resten

Gick o la mig runt 6, vaknade 8..




Kommentarer
Postat av: Anna

MAAALLLIIIIIIIIIIIIN, Inget skitsnack om STOCKHOLM I MITT HJÄRTA :@ hahahah ;) Verkade ju som en rolig nyårsafton :D GOTT NYTT ÅR PÅ DIG VÄNNEN!

2006-01-01 @ 17:09:55
Postat av: mli

hihi. det var en kul nyårsafton. fast jag blir så less på goodbye my lover. den har gått på repeat hela natten och jag är FORTFARANDE INTE LESS PÅ DEN! hur kan det komma sig? jag som hade tänkt typ att jag lyssnar sönder den nu så kan jag fortsätta med att hata james blunt. jag länkade din blogg till min lunar så att jag slipper berätta. ;) det var ju typ att dit jag gick, gick du och tvärtom. eller mer dit linda kutade, lunkade vi efter. ("VART ÄR OLLE?!") suck. ja, vi får väl förlåta henne. :)

2006-01-02 @ 10:55:14
Postat av: Anonym

haha du verkar ju haft det trvligt på nyårsafton :D
Bara synd att du inte skrev alla smaskiga detaljer som jag gjorde (nåja några detaljer skrev man inte).
skulle bara informera dig om att jag slitit ut den hemliga kameran som jag hittade i bengan o slängde ner den för balkongen hahaha :D
Ha det bra mööörsil! o glöm inte alla detaljerna nu! du som e så pratgla' ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback