Panik

Jag blir inte klok på Marknadsföringen.
Har försökt (lite iaf) att läsa men det är tokigt svårt att veta vad man ska kunna när de inte finns något "rätt o fel".. kanske var svårare än ja trodde det här?

Kommer nog inte gå så bra imorrn ändå..
Skiit.. Har ju lovat mig själv att ja ska plugga till företagsproven...
Har absolut ingen lust att plugga men jag får väl försöka göra ett helhjärtat försök...
Det måste gå det här!

Har haft tvn på hela morgonen/förmiddan och för ett tag sen gick nya tider!
haha
Kommer ihåg hur jag följde det förut, jag var nog kungar av såpor då :P
Förstår dock inte varför 4an fortsätter lägga pengar på den serien, har ju sämst sänningstider och allt.
Don't understand...

jaja som sagt...
Ytterligare ett försök med plugg väntar... Går nog jättebra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback