Rulla på, rulla på, vi har långa väg att gå...

Så, ytterligare 6,5 timmar avklarade i bil, 60 mil avklarade.
Tjoho

Jag vet faktiskt inte riktigt hur vi fick tiden att gå men ett antal samtalsämnen blev nog avprickade iaf...

Innan jag åkte idag hann ja med ganska mkt tycker jag.
gick upp runt 9.30 då var det storslalom på tv, första åket.
Sen bestämde ja o pappa oss för att ja skulle övningsköra. Att jag skulle övningsköra alltså.
Gick himlans bra faktiskt.
Vilken förare jag kommer bli =D

Ganska tragiskt för övrigt att jag faktiskt träffade den enda människan ja ville/behövde träffa.
Efter att ja "hängt med bilen" i korsningar i byn ( xD ), blinkat och svängt, sladdat på isplan o staajlat hårt för ex-lärare återgick jag till soffan för andra åket, Anja blev sexa. Inte spec bra...

Nu ska ja nog gå å duscha, sen ska ja krypa ner i sängen o kolla på robbie williams live konstert å gråta över att jag inte har några biljetter.
Snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback