Snöväder

Det har snöat här sen igår eftermiddag, väldigt mysigt faktiskt!
Stora lätta flingor precis oms det ska va =)
Var ute å sprang förut, kondititonen är verkligen i botten nu.
Var inte det lättaste att springa i massa nysnö, när det dessutom var isigt under.
Skulle varit mkt skönare att åkt längdskidor i dagens väder. Eller "cross country skidor" som Ojeda ska igår.
När  jag va ute tänkte jag hur som helst på vad mysigt det är med "riktigt" vinter.
Så jag ska verkligen försöka att göra så mkt vintriga saker som möjligt på sportlovet.
haha

Har precis duschat och nu sitter jag och kollar på kläder.
Finns massa fint, gud vad jag vill shoppa nu!


Kommit fram till att jag nog inte lär plugga så mkt ikväll eftersom att jag inte börjat än...
Kommer bli panikplugg imorrn o sen kommer jag bli missnöjd med resultatet på provet..
Men men.. sånt är livet..

Funderar på om ja ska gå till Statoil o köpa Cosmo eller nått istället..
Roligare läsning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback