Stort misstag

I stort sett känns det som den här helgen varit ett stort misslyckande.
Idag var väl "höjdpunkten" att Ella fyllde år, absolut inget att säga om det.
Mkt roligt att kunna va här då.
Men resten...

Har så otroligt jävla tråkigt nu så de finns inte, är välrdens cpigaste väder och att allt är skit gör att jag bara blir ännu argare över det.
Känns helt värdelöst att jag åkte upp faktiskt.
Kanske bara är "stundens ilska" men vad ska ja göra här egentligen?
Fira Ella, yeah 2 timmar på hela helgen borta. Sen då..?

Ville upp på Bygget, men finns ingen att gå med, är 20 där ikväll o då finns de inte så stor chans att ja skulle komma in...
Hoppades på att de skulle va 18 o att Pär ville följa med mig.

Jag vet inte va ja ska göra.

Ni förstår inte hur enormt frustrerad, arg och....uttråkad jag är....


"-Nisse, w-w-w webverkstan
- Jan-E, p-p-p pistvakt"

Kommentarer
Postat av: jenn med H och inte med G

men stackare :/ faan va sämst då, jag har haft en as bra lördag :P jag och soud var skit trevilga och gick ut och delade ut "tack för att du finns lappar" i folks brevlådor :P Fast vi var utklädda under tiden :P vi hade lite av en vi är 13 år gammla dag :D

syns på måndag komm ihåg att plugga till budget provet även om du redan kan allt!:P

PöZzIsAr Och Typh Smehk!! HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback