2 dagar

Nu är det två dagar kvar på jobbet, 10 timmar sammanlagt. Otroligt skönt.
Spelar egentligen ingen roll med vädret längre, beroende på vilka jag jobbar med...Går att sitta bort tiden rätt bra...

Hoppas dock på bra väder till helgen och nästa vecka. Vill sola och bada nu, trist om det är höstväder när tjejerna kommer dessutom.. ;)

Varit ute och sprungit och nu ska jag laga en sen middag till mig och Pär, han har inte gjort nån mat så jag tänkte vara haka på "vi är numera snälla med varandra-trenden" och göra mat till oss båda.
När han äter kanske han kan släppa telefonen i 10 minuter så att jag får chans att ringa också...


"-Det gör så ont i öronen när jag äter soppa!"


Kommentarer
Postat av: mli

HEEEEEJ DÅ! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback