Ännu en dag

Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet. Väldigt skönt, när jag sa det till en av de ordinarie i ersonalen idag sa hon "Va synd...tycker jag, men det kanske inte du tycker?". Vad svarar man på en sånn fråga?

Jag har fått vara ute lite idag iallafall, den envisaste gubben av dom alla fick jag tillsist ut genóm dörrarna men sen ville han inte gå in och blev arg på mig för det istället...

Ikväll kommer Mli, jag ska leka skönhetsterapeut och försöka att inte göra henne till en levande vaxdocka.

"Den var god den här frukten!"
(crêpes med köttfärsstuvning är väl så långt ifrån frukt man kan komma?)

Kommentarer
Postat av: mli

jaa, nu vet vi ju hur bra det gick med vaxdocke-grejen.. fan, vi skulle kunnat gjort en b-version av "the house of wax"! xD

..."de här håren växer åt DET hållet.."
"jaha.."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback