Ännu en dag

Igår hörde jag att de skulle bli varmare idag, 22 grader. Glad imorse tog jag bara på mig en t-shirt eftersom att värmen skulle ta kol på mig på jobbet annars.
När jag kommer ner till köket visade termometern 8,3 grader. I Undersåker hade det vart 3 grader ännu tidigare på morgonen. Helt sjukt.
Nu är det dock blå himel, strålande sol och 21 grader varmt så det tog sig ju :)

Gick bra att jobba idag faktiskt. Börjar få lite rutin känner jag. Fick även nyckel/kort idag så att jag kommer in  där jag beöhver på hotellet. Chefen sa "Va rädd om den här, det är typ en huvudnyckel" när hon gav mig kortet. Jag tackade och gick iväg, 5 min senare tror jag att nyckel är borta och drabbas av panik. Dock hittar jag den en stund senare.


Nu ska ja göra kycklingsallad pch sedan gå ut i solen och äta. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback