Bye bye

Efter att gått upp tidigt, haft ganska gott om tid (dock inte nog mkt för att hinna åka o bada) åkte vi in till Ösd mitt på dagen. Jag följde med tjejerna ner till stationen, satt där ett tag innan mamma o Madde kom och hämtade mig. Kommer dröja innan vi ses igen nu, känns lite tråkigt men sommaren lär väl gå fortfare än man tror och innan man hunnit uppfatta nånting är jag tillbaka i Strängnäs och gnäller på snöplogning el liknande.

Nu är jag hemma själv, känns ganska konstigt och jag vet inte vad jag ska göra. Äntligen fint väder igen och jag hoppas att det håller i sig så att man kan åka o bada imorrn.
Hoppas åxå på att Linda inte är lika skadad då så att hon isåfall vill följa med o hålla mig sällskap. :)
Men nu ska jag gå på skafferijakt, vet inte vad jag ska äta till middag och m & p äter surströmming hos grannarna... Inte allt för lockande.. :S


"-Men de blev så mörkt!
- Det är för att inte blixten når fram
- Men om jag zo
omar då??"
(behövs det sägas att bilddagboken är uppdaterad? ;) )



(har förövrigt fått alla mina kort jag framkallade idag :D Superkul, nu ska jag bara hitta ett album och sätta in allting i...)




 


Kommentarer
Postat av: jenn

HAHA!!! men gud det tog mig ett tag att fatta att det var min kommentar (det där med zoomen alltså :/ ).. hör av dig till mig ifall du ska ner sen =) så kan vi hitta på nått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback