Du kunde ha knackat...

Strålande väder idag, jag jobbade förståss. Dock var frukosten på Totts veranda super. Utsikten där är inte liten.

Var själv idag, första gången utan någon mer van att fråga. Gick nog ganska bra tror jag. Fick hjälp av en kille som skulle "riva" massa rum för att förbereda för imorgon.  Jag gick sedan upp på en annan våning och han fortsatte på den vi båda var innan. När jag sedan blev klar tänkte jag gå ner och hjälpa honom igen. Korridoren var helt tyst och en dörr var lite öppen. Vad som sedan hände är något man kan kalla en "Du kunde ha knackat-situation". Väldigt pinsamt, tur att killen har humor... :P


Ikväll blir det "After-Fjös", hur bonnigt det än låter ska det bli himla trevlig. Emelie & Jonna är hemma igen :D Så det blir glass, Stenhammarn och mattmarbor :)


"- Du kunde ha knackat eller nått...
- Jag sa faktiskt "Hallå"
- Jaa, jag stod väl i mina egna funderingar"

Kommentarer
Postat av: jenn

haha jag förstod inte mycket :P men vi kanske kan ringas imorgon och prata mer om det ;) puss ha det kul med mli och jonna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback