Finally

Tre veckor, 80 timmar, oändligt mkt dötid, hot och bajsdetaljer. Äntligen är jag klar, borta, ledig. Jag är fri från Thoméegården. Och vad skönt det är. 

Dagen har i stort sett gått ut på att vänta tills klockan slagit 15.30 och gnälla över hur otroligt varmt det är och hur synd det är om oss stackars människor som sitter inne o jobbar.
Jag blev hotad och nästan slagen av en rasande tant men lyckades avleda hela händelsen mkt professionellt.

Nu har jag dock forhoppningsvis satt min fot på det stället för sista gången (iallafall som antsälld) och det ska bli riktigt skönt att få vara ledig nu. Har även bokat klipptid imorgon, blir att gå upp tidigt men det kan det vara värt med tanke på min hår just nu...

Ikväll blir det städning och ev. en runda runt  Moan med Fredrik, han vill visa mig hur mkt bättre kondis han har...


"-Själv vet man ju hur man dansar eftersom att man kommer från Östersund"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback