För mkt

Jag har lite för att göra av på tok för mkt just nu. För imorgon, för på tisdag, på onsdag, sen hela helgen...Hmm.. Tillobörja med skulle jag städa mitt rum ikväll men... av någon anledning hamnade jag på Jonnas altan och käkade jordgubbar fram till för 20 min sen... Nu har jag ett stökigt rum, ingen tid att städa om jag åker till stan imorgon och tjejerna kommer på tisdag. Blir ett mysterium hur detta ska gå att lösa, men på nått sätt ska det nog gå.

Problem 2 är hur jag ska lösa "Pär & jag måste vara i stan samtidigt" och nr 3 blir "Du får inte åka nånstans om du inte vaccinerar dig". Det är väl ett ganska okej krav men...Hur ska jag hinna?


"-Jag behöver sex..!"
(GB var den tänkta fortsättningen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback