Krypto

Det ska bli varmare imorgon, hela 22 grader i Åre vilket jag inte har ett dugg emot.

Känns som att allting ljusnar, efter regn kommer solsken. Klyschigt men sant.
Dock har inte regnet ännu försvunnit men det känns som att det är påväg. Mkt håller på att släppa. Även om mkt går emot mig just nu gör inte det så mkt eftersom att det kommer hända lite framöver.

Troligtvis är Jenn dessutom i Gbg just nu och kommer inte vara anträffbar för samtal, vilket är tråkigt.
Kommer troligtvis inte se det här innan jag hinner ändra mig 17 gånger och berätta 5 nya teorier. Men jag kan säga att jag tror tiden har gått ganska fort idag om du förstår, jag fick dock vänta en stund efter jobbet men det gick bra. Nu så här på kvällen känns det faktiskt bättre än nånsin att ha väntat och fått ett positivt negativt besked.

Bara för örnen att dyka djupt och lösa det kryptiska, annars...call me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback