Nässénska vaxkabinettet

Gick väl lite sisådär för mig när jag lekte skönhetsterapeut i eftermiddags. Mli var inte en hel levande vaxdocka när hon gick härifrån men iallafall en halv. En halv levande vaxprickikorv.

Vi, eller iallafall jag hade ganska kul under tiden iallafall(-Skattar du?! -Nääe, inte alls....). Men som sagt. Yrket är inget jag kommer satsa på i framtiden.


"-Här växer håren åt det hållet
- Jahaa!"


"-Har du hört om....AAAAO....tjejen som satte världsrekord i... SHHHHCCCPP.....vaxning...Iiiiii
- Näe? Världsrekord i vaxning?
- Jaa, hon vaxade...Aaaaj..... 22 stycken på en timme..AAAAOO....16 män...
- Män?
- Jaa, och...Aaaj...16 män och 6 kvinnor...
- Oh...coolt....

Kommentarer
Postat av: mli

xD som sagt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback