Not a virgin......minus O

Tjejerna är fortfarande här, vi har haft jättemysigt och vi har spelat spel som aldrig förr med Linda & Oskar.  Av det har vi kommit fram till att tjejerna inte har specieltl mkt liv i Sthlm utan spelar kubb hela dagarna medans vi här uppe är väldigt allmänbildade människor, som därför knäcker i ordförklarings spel som Alias. ("Not a virgin minus O  är kanske bättre än "inte svartvinbär utan....-BLÅBÄR!")

Jag hade hoppats på bättre väder men så ser det inte ut, vi ska väl försöka få till nån form av grillkväll imorgon men vi får se hur det blir med det. Ikväll åker vi iallafall till Östersund och ska gå på bio med Linda o hennes syskon. Ska bli himla roligt, vi hoppas att det inte regnar så att vi kan gå o åka karusell innan bion.

Nu blir det frulle och föning av mitt hår, jag tänkte bevisa för Jenn att jag ska ta tag i det här för en gångs skull....



"En av mina kompisar....hon köper alla sina vänner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback