Östersund

Jag åkte in till Linda igår kväll, himla trevligt. Gick lite på stan, åt glass, kollade på film och brainstormade låtar till några cd-skivor.

Imorse skulle Linda klippa sig, dock orkade inte jag gå upp till dess så jag blev istället skräckslagen när jag hade vaknat strax efter 9.30 imorse (säker på att Linda fortfarande var hos frisören) och Linda säger "God Morgon" piggare än någonsing.

Dagen tillbringade vi mestadels på stan, jag köpte en kofta och Linda hittade massa saker som hon slog till på. När vi var utmattade av värmen köpte vi glass och la oss på taket för att sola.
Då kom Herr Svala, troligvis måste min arm se väldigt brun ut, nästan svart eftersom att han råkade träffa den istället för taket... Eew...

Ikväll ska jag inte vara uppe för länge, jobbar imorgon.... Ska säga ifrån mig tisdagen, jag har trots allt sommarlov...


(bilder från ett provrum i stan kommer på bilddagboken så fort jag hittat sladden till mobilen, håll ut ;) )

Kommentarer
Postat av: jenn

åhh lät som en kul dag :D.. snälla var hård när du säger upp dig och kör massa "jag hatar det här stället, jag ville inte ens jobba här din gammla *beep*" och sånt:P.. det skulle vara skit roligt att se ;) så ta med en videokamera också B! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback