TOTT

Jag åkte upp till Tott idag för att provjobba, fick fortsätta så länge dom behöver extrafolk vilket blir ivarjefall till söndag, ev längre.

Gick faktiskt väldigt bra. Jag gillar Tott. Så nu blir det till att vända tillbaka dygnet för att komma upp på morgonen men det ska väl förhoppningsvis gå bra :)

Sara retades lite och sa att hon skulle tänka på mig när hon vaknade sent och slappade igenom frukosten men det gjorde inte mig nånting. Jag ska tänka på henne så mkt jag kan när jag får min lön sen :)


Ikväll ska jag poppa popcorn. Det var waay för länge sen...


Kommentarer
Postat av: jenn

okej jag måste absolut ringa dig :P jag har ingen aning av vad Tott är? *men jag är glá, alltid lika glá* pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback