Tristess

Solen skiner, jag lyssnar på musik och klättrar på väggarna.
"Jag vill inte tillbaks" går just nu... Stämmer just nu ganska bra men det är ju lite för sent.
Var ute med Lm på en promenad i solen för att komma ut, kan numera Thomévägen utantill och fick dessutom skavsår av mina gamla flipflops jag hittade i förmiddags.
Har gjort pedikyr nu, ibland är det himla bra att mamma har så mkt grejer i sina förråd som hon har, kommer till använding ibland...

Kollade på bilderna jag har skickat in till framkallning (fortfarande på datorn dock...)
Sportlovet, Grekland, Småhelger och massa mer. Gud vad jag saknar tjejerna nu...
Ses på fredag, kameran är laddad ;)


Bara 4 dagar kvar av ingående bajsdetaljer och otaliga upprepningar nu. Tack för det.



"-Där är taxen våra hundar skulle käka upp"
Yeah sure....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback