Welcome back

Idag var det faktiskt helt okej väder så jag, Linda och Oskar tog skjuts med mamma till Sannan för att bada. Dock var det sjukt mkt broms där, solen gick dessutom i moln så vi åkte hem efter lite beachvolley.

Väl hemma fikade ci och utövade vi olika varianter av fotboll, både med fötter, händer och åror. Sedan (när vi pumpat upp min båt) gick vi ner till bron för att hoppa. Linda placerade vi i båten, så hon låg skvalpandes i vattnet och tittade på när jag och Oskar hoppade.
Himla skönt att bada, inte allt för kallt i vattnet heller faktiskt. Härligt med bra väder men nu får det gärna återgå till det "vanliga" vädret eftersom att jag förhoppningsvis ska jobba lite i veckan.



För tillfället funderar jag på ifall jag ska ut och springa lite...Känns dock som att jag är lat idag...

Kommentarer
Postat av: jenn

grr bra väder när vi drog :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback