World War 3

Den här dagen hade lika gärna kunnats hoppats över.
Trodde att jag skulle jobba imorgon men så ser det inte ut just nu, jag har ont lite här och var, dessutom är mitt hus en levande krigsbunker.

Förhoppnigsvis åker jag till Stockholm/Strängnäs på tisdag. Ska bara ringa och dubbelkolla att det inte behövs folk i Åre imorrn eller på månda först. Sen sticker jag och kommer hem lagom till Yran för att sedan åka ner snart därefter igen...

Är inte på speciellt bra humör vilket säkert märks, "terapin" mot bråket tidigare gick också åt helvete. Efter över en timmes jobb med ett bildspel, när allt är perfekt, musik, bilder, rubbet. Jag får till och med ut allt på skiva och skivan startar men vägrar spela längre än menyn....


Verkligen min dag idag... Nu ska jag kolla tågbiljetter hem från Stränkan, sen är det väl Godnatt och hoppas på att morgondagen blir bättre...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback