Äntligen

Äntligen

Källström från start, mål för Sverige, större chanser för vidare spel osv.

Äntligen!



Folk blev galna här ute, moppemupparna körde tutrace efter matchen och efter Ljungbergs mål hade någon tagit en huligantuta till bron och stått där. Det är mysigt när sånna saker engagerar folk :D
Och för alla som inte vet det.

Det sitter i håret!
(hockeymatcher i mitt vardagsrum i vintras förstår vad jag pratar om)
Äntligen


"Men jag ska inte säga nått, för då garvar alla åt mig, så därför säger jag inget...Men vi ska göra en jävligt bra match mot engelsmännen!"

Kommentarer
Postat av: jenn

HAHA snyggaste bilden på länge B ;) jag har förövrigt kommit fram till att jag fortfarande har din "rosa-hårsnoddsgrej-med flätor" som jag hade en dag när vi åkte skidor :P jag får ta med den upp sen ;) puss hej

Postat av: jenn

föresten POM

2006-06-16 @ 23:29:45
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback