Döden bakom ratten

Jag har börja övningsköra igen, superkul. Går rätt bra faktiskt, känns dock som att jag längtar tills jag kan fixa med stereon, prata i telefon o köra samtidigt... Har inte riktigt kommit till det stadiet ännu. Men de kommer säkert :P

Träffade Grön i Järpen, länge sen jag såg honom, jobbar ju också på Holiday så det lär väl bli lite mera framöver om jag kommer upp dit nått mer.
Är pigg och har extremt tråkigt.. Skulle kunna springa en vända till men känns inte jättelägligt kanske... :(

Och var är bävern?

Kommentarer
Postat av: jenn

Bävern in da house yooo ;) jag har köpt ett the sims spel för 99kr och blivit as nördig och spelat det :P haha det kanske är därför jag har varit "borta" :D fint att du börjat köra igen ;) kanske ringer dig ikväll POM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback