Första dagen på jobbet

Då var jag hemma från första dagen på jobbet. Holiday Club, Åre. Känns lite bakvänt att jobba där uppe på sommaren men hotellet verkar ha rätt bra fart även nu.

Ang jobbet så kunde jag absolut fått nått bättre, men nu fick jag inget annat och då duger det där alldeles jättebra som extra utöver kommunjobbet. Tjänar mer och träffar roligare folk så om det inte hade varit så enformigt hade jag nog bytt bort mina 3 veckor på kommunen ganska lätt.

Nu ska Lm ut igen, stackarn har fått ligga inne hela dagen alldeles ensam...

Ska förövrigt vara nått Hockeyläger uppe på Holiday om nån vecka.
"Målvaktsträning med NHL-stjärnor"..Undrar om en viss Lundqvist kommer o hälsar på i hemtrakterna?


Kommentarer
Postat av: jenn

oh oh hoppas verkligen det för din skull (och lite min, om du tar en extra autograf :O:P haha) men dudis kolla mitt senaste bloggin lägg ;) haha hoppas allt är bra med dig puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback