Fredagkväll

Gårdagskvällen var riktigt rolig. Jag kom in till Linda runt 21, massa folk i hennes lägenhet. Emil frågade mig om jag kom ihåg honom, jag tror att han har glömt att vi träffats 3 gånger tidigare.

Sen gick vi en sväng till Österäng, träffade massor av folk, spec från gamla klassen. Ganska mkt folk ifrån Hallen o Järpen också. "-Det är klart jag vet vem du är", är en av kvällens underligaste repliker. För jag förstår fortfarande inte hur han så självklart kan veta det.

Träffade en "kär gammal telefonkompis" som letade efter samma människa som jag. Det var helt klart kvällens roligaste och minen från honom när vi kom fram, arm i arm är obetalbar.
Hennes kommentar tar dock den innan, "-Jaa, jag ringde hans ex, och sa typ.... Nämen gud..är det du?!"

Hade hur som himla roligt, vi gick o la oss nån gång innan fyra och vaknade av tutor på torget vid 10...Underbart.. Nu är det bara att se glad och pigg ut och inte bli osams med m & p första dagen dom är hemma efter turkland...


Over and out


"-Jaa, han snackar bara massa skit
- Jaa, o ringer folk gör han åxå"

Kommentarer
Postat av: jenn

HAHA :D fy faan lät as kul när du berättade det också ;) whish i was there! spec om "ring kompisen" HAHA :D du måste berätta mer sen ;) POM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback