Plumber B.

Har sedan ett tag varit strul med rören under min diskbänk. Första gången fixade jag det själv, höll i nån vecka. Andra gången rörde sig hela rören väldgit underligt så fastighetsskötaren fick komma. Sa "Nähä, de här ser ju jättebra ut" efter att ha skruvat åt röret lite. Detta var i fredags. När jag för en liten stund sen står och diskar och öppnar skåpet för att slänga saker i soptunnan upptäcker jag en halv fontän under diskbänken. Så nu är frågan om jag ska leka plumber själv, ringa fastighetsskötaren igen (och troligtvis bli dumförklarad ytterligare en gång) eller diska den sista veckan i mitt minihandfat och låta pappa som kan sånt här fixa det när han kommer ner i sommar....


Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback