Så bra

Sverige är vidare, på eget resultat och hade chanser som kunde gjort att vi slapp möta Tyskland men det blev tillslut 2-2. Svennis kan slänga sin tomatskalle i väggen.

Allbäck va toppen och ja tycker att han ska spela från start på lördag åxå. Zlatan skulle nog göra bättte ifrån sig om han fick "kämpa" lite för platsen....
(just nu känner jag att oddsets slogan "Under VM är vi alla experter" passar rätt bra men shit the same..)

Roligast var Henke o Allbäck efter matchen:

Reporter: Hur går det då mot Tyskland?
Allbäck: Tre poäng!
Henke: Men det är ju åttondel?!


Så bra


"Men hur kan dom ha så stora arenor då? Är deras fotbollsplaner större då eller?"

Kommentarer
Postat av: jenn

oh oh jag vet ;) såg allt vid Maren ;) har förövrigt sett MY Modell nu (och om du inte har hört den historien, ring mig så får jag berätta) han var ASHET!! och det står jag för!! puss puss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback