Shopping

Har snabbshoppat lite idag, blev soppa till lunch, hittade ingen bikini så jag får kika på det mer på lördag...Hittade dock billiga steps som jag var tvungen o köpa + ett fodral till mina brills så att dom inte repar sönder totalt i väskan. Himla praktiskt faktiskt.
Jag o Jonna träffade Linda ganska fort, dom "syskonshoppade" och Jonna tappade bort kassen med lillebrors kläder för massa pengar. Sånt händer bara inte.

Nu ska jag iväg till syster och käka pannkaka, har blivit bjuden på mat hela veckan av olika människor, känner mig som världens snyltare.. =P Samtidigt skönt att slippa göra nått själv.

Enligt tidningarna ska Kim spela från start ikväll, hoppas det blir bra och att dom vinner matchen, riktigt illa annars...


"- Hörde ni om de där fotbollslaget som bara hade en vit spelare och resten svarta? Vilket var det?
- T/T
- Malin du finns inte!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback