Sjung om studentens lyckliga dag



Jag fick mat tillsist, blev terrorerad av fotoman Jossan som fick stöd av Jenn, flydde hem till mig (där diskbänken va "lagad" men när ja spolade vatten läckte det igen efter 5 min) men blev sedan våldgästad.
Jag la mig dock i sängen, lyckades somnar, tjejerna satt vid datorn och sedan fick jag en jättesnäll väckning av Jenn när klockan var dags att gå ner till skolan och kolla på när studenterna sprang ut. Jag hade fortfarande ingen lust, men optimisten Jenn the vänn fick med mig ut.

Sen var det studentfirande, utspringning, march genom stan och sedan åkte dom iväg på flaken. Jag vill åxå :(



Känns förövrigt jättebra att Åre har kallast i Sverige just nu enligt mätningar, jag som tyckte regnet här var illa :)



(funderar på att ge upp provet, varför lägga ner hela kvällen på plugg när ja ändå inte ens kommer hinna börja läsa om Rom?)

Kommentarer
Postat av: jenn

hhaha optimisten själv här ;) det var kul och du är glad att du gick :D det vet jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback