Surputtar

Jag är inne på vecka 2 av 3 på jobbet nu. Önskar att det här var den sista.
Det är minst sagt händelserikt. Idag var alla utom personalen och den ordinarie sura i gänget jätteirriterade och vad man än gjorde så dög det inte. Jag fick "äran" att följa med en tant in på hennes rum. alla får tydligen inte göra det. Dock blev jag halvt skräckslagen när hon låser dörren efter oss och sedan inte gör något mer.

Dom har alla sina... saker för sig...

Idag blir det middag på Donken, så länge sen och som jag har längtat efter en El maco chicken :P
Nu låter jag som världens svullo men, jag går så sällan på mc donalds så man får passa på när man får chansen. Ska övningsköra in till stan ikväll, ska bli intressant och se hur det går.
Jag var grym på att fickparkera igår iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: jenn

Hahaha ;) stackare då som blev inlåst med en gammal tant! du måste läsa min dag sen, jag har sett två kändisar HAHA ;).. kanske ringer dig ikväll om du inte är ute och åker bil.. *nörd* POM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback